I händelsernas väntrum

Åh, det händer så otroligt mycket roligt just nu att jag nästan börjar grina på att det bara finns 24 timmar på dygnet. Plus att jag dessutom varit otroligt trött och inte orkat vara lite strukturerad som vanligt!
 
Har haft grymma fotograferingar på senaste som väntar på att bli redigerade, samt på söndag om en vecka så drar jag till Barcelona för att fota och filma inför ett stort seminarium i mars! Är så SJUKT taggad!!!
 
Här kommer lite smakprov från några av dom senaste fotograferingarna:
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jättefina!

2012-10-29 @ 13:39:00
URL: http://Swirya.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hej! Dina bilder e så grymma, jag måste bara fråga hur eller vart redigerar du de? :)

Svar: Hej! Tack så enormt mycket, det värmer ska du veta! :) Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS6 :)
Sofie Eriksson Sköld

2013-01-08 @ 18:48:07
URL: http://sensationer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0